Kereskedelem és Marketing

A CAUSSADE SEMENCES CSOPORT dinamikusan növekszik, világszerte 34 országban értékesíti vetőmagjait. A vállalat a legtöbb európai országban rendelkezik leányvállalattal, ezen kívül Japánban, Kanadában, Ukrajnában, Oroszországban, Észak-Afrikában és Közép-Amerikában is jelen van termékeivel.

A vállalat értékesítési stratégiája a szakma, a mezőgazdasági termelők, forgalmazók, valamint a vetőmagok feldolgozásával foglalkozó iparágak dolgozói iránti tiszteleten és partnerségen alapul.
Ez a partneri viszony egyaránt figyelembe veszi az ágazatok és fogyasztók igényeit, az agronómiai követelményeket, a környezeti korlátokat és a mezőgazdasági termékekkel szemben támasztott minőségi és nyomon követhetőségi elvárásokat.

Marketing stratégiájának alapja, hogy a vállalat és munkatársai megfelelő szakmai támogatást nyújtsanak partnereinek a vásárlási és termelési folyamat minden szakaszában. A marketing részleg fő célkitűzése magas színvonalú szolgáltatás biztosítása, a termékismeret maaximális átadása, mely elengedhetetlen a CAUSSADE fajták és hibridek sikeres termesztéséhez. 
A cég kommunikációjában nagy hangsúlyt fektet a pontos, hiteles és gyors információáramlásra azért, hogy a végfelhasználókhoz a lehető leghamarabb eljuthasson minden CAUSSADE termékkel kapcsolatos aktuális információ.

Kapcsolódó galéria